TANÁCSADÁS, KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Mit nyújthat egy tanácsadó?

Egy tanácsadó külsős megfigyelőként, megfelelő tapasztalattal a háta mögött segíthet megvilágítani olyan problémákat, melyeket a cég vezetői még nem látnak vagy nem veszik észre. A tanácsadóval egy bevezetés, egy integráció és új ötlet megvalósítása sokkal hatékonyabb lehet az által, hogy már a projekt elején és közben figyelmeztetik a vezetőt szükséges erőforrásokra, kockázatokra és veszélyforrásokra. E mellett a tanácsadó támogatja a vezetőt a döntéshozatalaiban, és külső megfigyelőként előkészíti döntéseit. A tanácsadó alkalmazás költség megtakarítást jelent a cégnek, de miért is? Számoljunk, ha mondjuk egy integrált rendszer bevezetéséhez alkalmaznak tanácsadót, az a projekt ideje alatt nyomon követi a rendszer alakulását, tanácsokat ad, felhívja a figyelmet a hiányosságra és a szervezési problémákra. Ezáltal, mire elkészül a rendszer mindenki készen áll, és várja a rendszer bevezetését, így a rendszer indulásakor már termel.

Míg tanácsadó alkalmazása nélkül tipikus szitáció a következő: a rendszer elkészül, de nincs ideje senkinek tesztelni, mert nem lett senki allokálva. Tesztelés alatt kiderül, a rendszer nem megfelelő, ezért még tovább módosítják. A telepítést követően nincs aki értene hozzá, használná a rendszert. Gyakorlatilag van egy „kész” rendszer amit senki sem használ. Gyakoribb probléma, hogy használják a rendszert, de nem használják ki a rendszer lehetőségeit, max: 10-20%-át, sőt van olyan eset is, hogy a rendszert sohasem használják.
Ha a gondolatmenetet végignézzük, akkor eltelt 1/2-1 év mire a rendszer használatba került a tesztelést követően. Ez azt jelenti, elvesztegettünk 1 évet az integrált rendszer bevezetésével nyert költségmegtakarításon, csak több mint egy év után tudjuk realizálni, és akkor sem biztos, hogy a terveknek megfelelően 100% mértékben.

Keresőoptimalizálás?

Napjaink egyik legfontosabb kihívása, hogy a leendő Ügyfeleink minél könnyebben megtalálják weblapunkat, portálunkat. Sokan rendelkeznek már weblappal, de az nem hozza a várt eredményt, mert a célcsoport nem találja meg az oldalt vagy nem a célcsoportnak megfelelően lett kitalálva az oldal. A keresőoptimalizálás feladata, hogy a keresőkben weblapjainkat minél jobb helyezést elérve, minél hamarabban megtalálják a felhasználók. Valamint az oldalunk olyan helyen is felbukkanjon, ahol az adott célközönség találkozhat vele.

A keresőoptimalizálás nem egy egzakt tudomány és csak tanulással nem sajátítható el. A keresők és azok működését biztosító motorok (engine-k) változnak a piaci igényeknek megfelelően, így az optimalizálás folyamatos kutatást és tanulást igényel. A keresők a működésük egy részét elfedik, azért hogy biztosítsák a vezető helyüket a piacon. A működés felfedéséhez rengeteg tapasztalat és kutatás szükséges. Az optimalizálás egy hosszú folyamat, azonban ez felgyorsítható, ha már a weblap és a portál elkészítése előtt figyelembe vesszük egy ilyen szakember tanácsait. Hisz, ezzel időt és pénzt takaríthat meg, valamint pénzt kereshet, mert a vevők hamarabb megtalálják.

A kereső optamalizálás során elemzésre kerül a weblap és annak célcsoportja. A megjelenített információ és annak minősége, valamint a technológiai megfelelés. A kereső optimalizálásnak három fontos tényezője van:

  • oldalak információja és minősége
  • weblapok technológiai megfelelősége, minősége
  • az oldalakra történő hivatkozások száma és minősége

Így jól látható, hogy ez nem csak a programozón múlik, de jelentős befolyással bír erre a Megrendelő is. Szakembereink naprakészen tartva folyamatosan csiszolják tudásukat, így biztosítva, hogy a legjobb tanácsot tudják adni egyedien mindenki számára.

eMail:
 
"HA AZ AUTÓGYÁRTÁS AKKORÁT FEJLŐDÖTT VOLNA, MINT A SZÁMÍTÁSTECHNIKA, AKKOR MA MINDANNYIAN 25 DOLLÁROS AUTÓBAN ÜLNÉNK, AMELLYEL 1000 MÉRFÖLDET MEHETNÉNK EGY GALLON ÜZEMANYAGGAL."
BILL GATES

ELÉRHETŐSÉGEINK

CRENETS KFT.
1064 Budapest, Vörösmarty u. 73.
EMAIL: support@crenets.com